1. Як українцям застосувати принцип "Розділяй і володарюй" для політичної перемоги? Аналітичні матеріали політтехнолога

 Київ, Україна.  Шановні пані, панове!  Якщо ви помітили, то чужинці вже давно розділяють і володарюють нами, українцями, й нашою країною. ...

четвер, травня 14, 2020

Контрпропаганда ЗМІ азіатів

Шановні пані, панове!
Проблемі контрпропаганди російським мозкопромивальним ЗМІ присвячено цілий розділ цього блога:
Контрпропаганда
https://zemlj.blogspot.com/p/13.html

Проте одвічне питання "що робити" з чого почати, що конкретно робити й досі актуальне. 

Принаймні Мінстець саме через це так і не виправдав очікуваних від нього сподівань. І це при хорошому, як для початку, фінансуванні. 

Отже, для того, щоб правильно побудувати контрпропаганду  потрібно розуміти чому, власне, яким явищам і діям потрібно протидіяти. 

Що головне в пропаганді азіятів?
а) брехня, фейки, перекручення, підміна понять, нав'язування своєї вивихнутої реальності "русскаґа міра" тощо, як це правильно вже помітили
б) знецінення, приниження, зверхнє ставлення як до людей другого сорту, унтерменшів, до білих українців з боку расистів, жовтих росіян, про що майже ніхто ніде не згадує

62. Прогноз дати початку спроби окупації: приниження як діагноз аншлюсу
http://zemlj.blogspot.com/2014/08/62.html

в) пропагандивну політику азіятів проводять власники українських ЗМІ за українські ж гроші, про що вже точно ніхто ніде не згадує.

Протидія пункту а) - кожна брехня, фейки, перекручення, підміна понять, нав'язування своєї вивихнутої реальності "русскаґа міра" тощо має бути викрита й спростована методами протидії пункту б).

Протидія пункту б) - виконують методом "король голий". Тобто дії мають бути спрямовані на расистські спроби жовтих вивищитися коштом приниження білих. Та й саму політику Кремля можна описати як "жовтий московський неорасизм".
Для цього висміюють, глузують, глумляться над цими спробами. 
Для чого? 
Для того, щоб особина з промитим моцком, котрій подобається знецінення, приниження, зверхнє ставлення як до людей другого сорту, унтерменшів, до білих українців з боку жовтих росіян, відчула невпевненість у своїй правоті. 
Щоб в цієї особини зникла мотивація і бажання сприяти цьому. 
Щоб в цієї особини виникло бажання дистанціюватися від цього.

А це і є метою контрпропаганди.    

Для цього висміюють, глузують, глумляться над діями режиму, Ліліпутею, його холуями з Рамзанчиком включно (а ось саме тут мені доведеться визнати внесок ЗЄ в справу контрпропаганди).

46. Психологічний портрет Ліліпуті. Аналітичні матеріали політичного психолога
http://zemlj.blogspot.com/2014/03/blog-post_697.html

Чудовим зразком такої м'якої контрпропаганди є фільми "Он вам не Димон" Навального, "Великий диктатор" про А.Гітлера Чарлі Чапліна, "Інтерв'ю" про Ким Чен Ина. 

Ще одним прямим керівництвом до опрацювання в контрпропаганді є все те, що в Кацапстані заборонено. От це й потрібно висвітлювати й поширювати. 

Протидія пункту в) - справа в тому, що пропагандивну політику азіятів, у тому числі:
нав'язування постокупаційної двомовності 
пабєдобєсіє
адіннарот
молодшо-старші брати 
ніхто не повертає в українські паспорти позначку національність, раса
після звільнення від окупації ніхто не повертає офіційне українське звертання "пані", "пан", "панове"
ніхто не поспішає вводити європейські вимоги політкоректності як поняття "білий українець", "жовтий українець російського походження", "чорний афроукраїнець"
істерики по безумовній капітуляції й нищівному розгрому покійного СРСР у холодній війні
та інші іноземні скрєпи, котрі й на голову не натягнеш,  проводять власники українських ЗМІ. 

Хто ці люті вороги української державності? Дивіться фото вище. 

Зауважимо: після терактів 11 вересня Президент США Дж. Буш молодший зібрав представників американських ЗМІ й пояснив нові умови їхньої роботи. 
Погодилися всі. 
Всі підтримали. 

Проте в Україні, на відміну від патріотичних американських ЗМІ, ці виразно антиукраїнські. Їхні власники за сумісництвом олігархи. Це часто громадяни Ізраїлю, України, Швейцарії одночасно.

Саме завдяки їхній негативній діяльності програли вибори пан В.Ющенко і пан П.Порошенко.

147. Чому Порошенкоко програв вибори 2019?
 https://zemlj.blogspot.com/2019/04/146-2019.html

Саме завдяки їхній негативній діяльності узурпували владу організована злочинна група Яйцевінковича й організована злочинна група ЗЄіБєні.

Зауважимо: від тоді, як Яйцевінкович роздав телеканали й радіочастоти своїм людям, лютим антиукраїнцям, мало що змінилося. 

Серед них немає жодного етнічного українця. 
Вони всі нащадки емігрантів.
Вони всі належать до так званої діаспори російськомовних.
Жоден з них не проходив процедури натуралізації, не здавав іспиту на знання нашої мови, не складав присяги на вірність українському народові тощо.

Отже, ці нинішні власники, об'єднані національно-релігійним походженням, злочинно монополізували цілу галузь.
Ці не натуралізовані емігранти загрожують національній безпеці і сувернітету моєї країни. 
Це є неприйнятно.

Отже ці нинішні власники злочинно не дотримуються високих міжнародних стандартів у галузі журналістики й поширення інформації.  
Ці не натуралізовані емігранти загрожують національній безпеці і сувернітету моєї країни.
Це є неприйнятно.

Тому варто визнати, що ЗМІ в українських умовах потребують особливої уваги. 
Власником ЗМІ може бути не кожен.
Пора змінити власників ЗМІ.
Українофобів викинути.
Патріотам довірити.
Для цього потрібно запровадити світові стандарти в галузі журналістики й поширення інформації. 
Пункт в) є найважливішим пунктом порівняно з пунктами а) й б) в усій контпропаганді.
Слава Україні!


Немає коментарів:

Дописати коментар