103. Кандидатам у нардепи, винахідникам політтехнологічних "велосипедів" присвячується

ЗАМОВЛЯЙТЕ: - управління виборчою кампанією кандидата в народні депутати; +380985389552 pidchybii@ukr.net



Винахо́дити / ви́найти велосипе́д. Займатися розробкою, пошуками і т. ін. того, що вже давно відоме.  СЛОВОПЕДІЯ.


Переважна кількість охочих стати депутатами вважають, що оскільки вони досягли таких висот, то й на виборах зроблять не так, як усі. Адже вони розумніші, ніж інші. То й придумають щось нове. Своє. Особливе. Свій "велосипед". Про те, як воно є насправді, і йдеться у цій статті.

1. Перемагає тенденція.

перейти до ПОСЛУГИ, КОНСУЛЬТАЦІЇ

Приклад.
Я працював керівником виборчого штабу одного з кандидатів у народні депутати по 212 славнозвісному виборчому окрузі Києва: найбільша кількість кандидатів, пані Тетяна Монтян, пан Тарас Чорновіл, підкупи виборців, купи грошей, "мертві душі" тощо. Один з кандидатів вирішив, що досить пройтися по квартирах і зібрати підписи мешканців, що вони будуть голосувати за нього - й справу виграно. Інший вирішив, оскільки він є власником мережі супермаркетів, то може заліпити весь округ своїми зображеннями, роздати пайки, гроші, обіцянки, кілька концертів, ще дещо - й справу виграно. Виграв кандидат від БЮТ пан Віталій Ярема, нині екс-генпрокурор.

Насправді перемагає тенденція, яка об’єднує виборців, що голосують за назву партії.

Приклад.
Я працював керівником виборчого штабу одного з кандидатів у депутати міської ради, місто Івано-Франківськ. Кандидат був військовим льотчиком-винищувачем, підполковником. На території виборчого округу було кілька військових частин і Національна гвардія. Було організовано кілька виступів перед військовослужбовцями, де наголошено на важливості мати свого депутата в міськраді, який би контролював і захищав їхні інтереси у сфері будівництва й розподілу квартир: кандидат двічі поспіль ставав депутатом Івано-Франківської міськради.

Приклад.
Помаранчева революція, Революція Гідності. АТО. Залучено десятки мільйонів людей. Барикади. Небесна сотня.

Я написав аналітичні статті на одну й ту ж тему: як революції перемогти?

2. Гамбургери, ковбасу й політиків продають виборцям, застосовуючи однакові принципи. З’ясуйте і дайте платникам податків те, що вони хочуть за свої гроші. Для цього проводиться соціологічне опитування: що переважна кількість виборців цього округу хоче від кандидата в нардепи, партії чи руху? З’ясуйте це і поверніть виборцям уже у вигляді передвиборчої програми.

Приклад.
Я проводив соціологічне опитування на замовлення власників брендів пива, щоб з’ясувати потреби шанувальників цього пінного напою. 20 аркушів формату А-4. З обох сторін текст шрифтом 12. Для опитування і фіксування відповідей потрібно понад годину часу. А все для того, щоб так подати бренд, щоб його придбало якнайбільше покупців.

3. Будьте простішими - й люди до вас потягнуться. В усному й писемному спілкуванні не вживайте слів, які можуть бути не зрозумілими для виборців. Послуговуйтеся лише тими словами, які виборці вживають у своєму мовленні. Ні, це зовсім не НЛП. Це етнічне опитування, де встановлюють ті слова, якими виборці найчастіше описують позитивні й негативні явища. Потім ці слова потрібно буде вивчити й застосовувати у спілкуванні з виборцями, у передвиборчій програмі тощо.

Приклад.
Лексикон і словниковий запас центру Києва визначають колишні функціонери окупаційного режиму: партії, карального апарату, натуралізовані емігранти з РФ. Інші слова вживає населення Русанівки, Лівобережної, Райдужного, де багато пенсіонерів. І вже зовсім звично спілкуються мешканці Теремків, де понад 90% білих українців.

4. "Почую кожного" від політтехнологів екс-президента України пана В. Януковича разом з іншими гаслами, помноженими на чисельні шахрайства, спрацювало, проте він так і не почув нікого, та й чути не збирався. Виборці вже традиційно готуються до величезної кількості макулатури, зустрічати агітаторів після 12-ї ночі, вислуховувати гучномовці з вікон. Ніхто з кандидатів у нардепи й не думає поспілкуватися з людьми, з’ясувати їхні думки. Чого виборці хочуть?

Приклад.
Опитування громадської думки, проведеної на окрузі, обробленої й доправленої до кожного виборця - це вже спілкування. Опитувальник потреб виборця, оброблений, на який дано індивідуальну відповідь (зазвичай готується необхідна кількість шаблонних відповідей) - це теж спілкування. Збори мешканців кількох будинків, призначені на певну дату й час у найближчому парку, майданчику - це спілкування!

5. Роздавання "хліба й видовищ". Це й справді працює, проте не скрізь і не завжди, особливо у висококонкурентному середовищі.

Приклад.
Зверніть увагу на вражаючий перебіг виборів на 205 окрузі міста Чернігова. Я дещо знаю це місто, у 1988 році закінчив там Чернігівське вище військове авіаційне училище льотчиків.

6. Скільки потрібно грошей на виборчу кампанію? Принаймні не менше (для страховки), ніж у найближчого потенційно рейтингового конкурента. На цих виборах фінансова криза дуже прорідила щільні лави кандидатів у нардепи. Гроші як ресурс для переконання електорату мають ледь не вирішальне значення!

Приклад.
Пан Лесик Довгийий. 2012 рік. Київ. Русанівка, Лівобережна, Райдужний. Гречка, пайки, гроші, класичні політтехнології. 1.000.000$. Виграв кандидат від УДАРУ. Як ви вважаєте, скільки $ відвалили кандидату в нардепи, що переміг пана Лесика Довгогого?

7. Чи можна використати для перемоги на виборах пропагандистські тенденції, створені українськими телекомпаніями? Так! Можна й треба! Їхніми власниками є кілька олігархів, що узгоджено й створюють ці тенденції.

Приклад:
Вибори Президента України в один тур:
52. Аналіз президентської кампанії. Аналітичні матеріали політичного психолога

8. Кримінал, тітушки, вкидання бюлетенів, підкуп, технічні кандидати, підробні газети, шахрайства, "каруселі", "мертві душі"? Ой, як багато на цьому обпеклося! І який мізер прослизнув. Якщо ви тіко не бандюк, то воно вам тра?

Приклад.
Перемога на виборах до ВРУ пана Андрія Іллєнка над пані Галиною Герегою.

9. Чи треба займатися самопіаром, влаштовувати скандали, не вилазити з телевізора? Так! Ще й як треба! Інакше вашу скромність можуть не помітити.

Приклади:
- Пан О. Ляшкоко.
- Комбати


10. Принцип "успішні дії". Якщо вам так вже й свербить переобратися на другий термін, то застосуйте у вашому виборчому окрузі принцип "успішні дії". Тобто скопіюйте один-до-одного й 100% так само проведіть виборчу кампанію, яку ви виграли минулого разу. Нічого нового не додавайте й не змінюйте, звісно, що з поправкою на сьогодення.

Приклад.
Переобрання мера Києва пана Л. Черновецькогого.

11. Грошей на виборчу кампанію нема, то ж робимо ставку на Інтернет! Не раджу. Я вже перевірив. Ось тут результати:
25. Виконане замовлення незалежного кандидата в народні депутати України про можливість агітації засобами Інтернет.

12. Як дізнатися: ви вже перемагаєте чи ще ні? Найміть незалежну соціологічну фірму. Нехай впродовж виборчої кампанії проведе кілька опитувань. Результати цих опитувань і будуть керівництвом до дії вам і вашому виборчому штабу.

Використовуйте перевірені часом способи й методи й винагородою вам буде конструктивна праця над законотворчістю у Верховній Раді України!
Слава Україні!

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

102. Памятка потребителям при посещении оккупированных территорий

64. Третя світова війна. Початок і пророцтва

47. Психологический портрет Лилипути. Аналитические материалы политического психолога

114. Як правильно говорити про Волинську трагедію? Тези для ЗМІ, політиків, уряду

46. Психологічний портрет Ліліпуті. Аналітичні матеріали політичного психолога

76. Дослідження: чому окупанти-росіяни поводяться, як монголо-татари? Аналітичні матеріали політичного психолога

62. Прогноз дати початку спроби окупації: приниження як діагноз аншлюсу

50. Психологічний портрет Тимошенкоко. Аналітичні матеріали політичного психолога

66. "Миротворець" АТО: розвідувально-ударний комплекс