1. Як українцям застосувати принцип "Розділяй і володарюй" для політичної перемоги? Аналітичні матеріали політтехнолога

 Київ, Україна.  Шановні пані, панове!  Якщо ви помітили, то чужинці вже давно розділяють і володарюють нами, українцями, й нашою країною. ...

суботу, січня 25, 2014

25. Виконане замовлення незалежного кандидата в народні депутати України про можливість агітації засобами Інтернет







Замовник: Олександр Костюк, незалежний кандидат в народні депутати України по 212 ВО, самовисуванець, місто Київ, організація: “Екологія і соціальний захист”  http://esz.org.ua/ 
Територія: місто Київ, Дарницький район. Межі: частина Дарницького району міста Києва (виборчі дільниці № 800086 – 800156, 800205 – 800214). Кількість виборців: 169 650

Виконана робота: простий політтехнологічний аналіз

Метод: контекстна реклама Adwords

Ключові слова:
212, Ярема, Баленко, Куликов, Кримчак, Монтян, Чорновіл, Чермак, Комнацький, Фурсов, Гребенюк, Олександр Костюк, Костюк, Большаков, Толубко, Мазур, Букет, Гетьман, Черниш, Стеценко, Цимбаленко, Кіслова, Бойко, Федів, Борисюк, Заболотний, Онищенко, Безсмертна, Кононенко, Лук’янова, Спасибко, Бурков, Магаляс, Сергеєв, Якубов, Малугін, Михайлова, Петренко, Скрипченко, Шетілова, Сокор.

Бюджет: 10 грн на добу

Терміни: вересень-жовтень 2012 року.

Мета:
- в короткостроковій перспективі оцінити активність респондентів;
- дослідити можливість застосування принципів комерційного використання Adwords до політичної реклами;
- оцінити бюджет політичної рекламної інтернет-кампанії;
- оцінити ефективність рекламної інтернет-кампанії.

Новизна дослідження:
- вперше в Україні застосувати комерційний проект контекстної реклами Adwords як рекламу політичну, при виборах народного депутата України.

Гіпотеза: 
- можливо, найбільша кількість відвідувань буде в робочі дні, коли респонденти, працюючи в офісах, найчастіше користуються інтернетом;
- 212 ВО насичений багатоповерховими будинками з розвинутою мережею Інтернет, що дасть можливість впливати на волевиявлення виборців;
- застосування нових підходів дозволить нівелювати, адмінресурс, мільйони Ігоря Баленко, власника мережі супермаркетів, політичний вплив ВО "Батьківщина" — лідера виборів, політичний авторитет Тараса Чорновола. 212 ВО другий в Україні за кількістю кандидатів.

Висновки:

1. Переможець виборів, Віталій Ярема, ВО "Батьківщина", набрав 30.22%, (32294 голосів).

2. Олександр Костюк, самовисуванець, набрав 0.53%, (575 голосів).

2. Показники кліків говорять про значну відмінність політичного застосування Adwords від комерційного. Це стосується брендів, конкуренції тощо. Якщо різні фірми продають один бренд і конкурують між собою за перші місця в списках контекстної реклами, витрачаючи значні кошти, то «бренд кандидата в народні депутати» не просуває ніхто, окрім нього самого. Відтак конкуренція, яка приводить до значного збільшення ціни кліка, а, отже, й до невиправданої перевитрати коштів, відсутня.

3. У процесі дослідження виявлено сайти й відео з «чорнухою» проти незалежного кандидату в народні депутати України, що з’явилися саме в момент виборчої кампанії. Це говорить про те, що на базі аналізу цієї інформації можна добирати ключові слова з метою нейтралізації необ’єктивних сайтів і переадресовувати пошукові запити на сайт кандидата, де ці дані вказані правильно.

4. Справедливе й зворотнє: цілком можливо застосувати новий виявлений спосіб політичного впливу у пікові, кризові моменти політичної боротьби (створення сайтів з негативною інформацією про політичних опонентів і просування таких сайтів методом контекстної реклами Adwords). Зрозуміло, що такий прийом має використовуватися лише один раз, для вирішального й життєво важливого удару за день-два до ключової події, позаяк після нього такий прийом почнуть застосовувати всі.

5. Застосований пробний бюджет використано повністю. Точна оцінка оптимального бюджету потребує виконання окремої роботи з цієї тематики і значно більших коштів.

6. Очевидний лідер з інтернет-активності Тетяна Монтян, самовисуванець, набрала 9%, (9622 голосів), вибори програла, методи контекстної реклами не використовувла, як і жоден з кандидатів, окрім Ігоря Баленко.

7. Реальні результати виборів:
Віталій Ярема  ВО "Батьківщина" 30.22% (32294)
Ігор Баленко Самовисуванець 15.77% (16857)
Кирило Куликов УДАР 13.39% (14310)
Сергій Кримчак Самовисуванець 11.46% (12248)
Тетяна Монтян Самовисуванець 9% (9622) 
Тарас Чорновіл Самовисуванець 6.47% (6922) 
Ігор Чермак Самовисуванець 2.85% (3046)
Олександр Комнацький КПУ 1.97% (2115)
Андрій Фурсов Партія Регіонів 1.96% (2100)
Богдан Гребенюк Самовисуванець 1.92% (2054)
Олександр Костюк Самовисуванець 0.53% (575)
Григорій Большаков Самовисуванець 0.52% (556)
Олександр Толубко Україна — вперед 0.43% (465)
Олена Мазур СПУ 0.38% (407)
Євген Букет Наша Україна 0.34% (369)
Олексій Гетьман Самовисуванець 0.25% (268)
Володимир Черниш Молода Україна 0.23% (255)
Святослав Стеценко Самовисуванець 0.22% (236)
Володимир Цимбаленко Ліберальна Україна 0.22% (243)
Лілія Кіслова Справедлива Україна 0.21% (231)
Сергій Бойко Партія вільних демократів 0.17% (186)
Іван Федів Самовисуванець 0.14% (155) 
Ігор Борисюк Самовисуванець 0.12% (135)
Сергій Заболотний Самовисуванець 0.11% (119)
Юрій Онищенко Самовисуванець 0.09% (101)
Анжела Безсмертна Самовисуванець 0.08% (95)
Володимир Кононенко Самовисуванець 0.08% (88)
Катерина Лук’янова Самовисуванець 0.08% (87)
Андрій Спасибко Самовисуванець 0.07% (83)
Олександр Бурков Громада 0.06% (72)
Сергій Магаляс Самовисуванець 0.06% (67)
Дмитро Сергеєв Самовисуванець 0.06% (65)
 Олександр Якубов Самовисуванець 0.06% (74)
Михайло Малугін Самовисуванець 0.05% (57)
Валентина Михайлова Самовисуванець 0.05% (59)
Рітта Петренко Союз 0.05% (62)
Олександр Скрипченко Самовисуванець 0.05% (63)
Олена Шетілова Самовисуванець 0.05% (64)
Олександр Сокор Самовисуванець 0.03% (38)

Результати Adwords:

8. Результат Adwords не корелюється з результатами виборів. 
Леонід Підчибій, політтехнолог





Немає коментарів:

Дописати коментар