1. Як українцям застосувати принцип "Розділяй і володарюй" для політичної перемоги? Аналітичні матеріали політтехнолога

 Київ, Україна.  Шановні пані, панове!  Якщо ви помітили, то чужинці вже давно розділяють і володарюють нами, українцями, й нашою країною. ...

субота, травня 09, 2020

Геноцид: зупинка другого етапу реформи МОЗ України

Ла́зар Мойсе́йович Кагано́вич (10 [22] листопада 1893, с. Кабани, Радомисльський повіт, Київська губернія, Російська імперія — 26 липня 1991, Російська РФСР, СРСР) — радянський партійний та державний діяч українського єврейського походження, ідеолог, на якому часткова відповідальність за геноцид проти українського народу, був Генеральним секретарем ЦК КП(б)У. ВІКІ

Президенту України
Прем'єр-міністру України
Міністру охорони здоров'я України
Уповноваженому Верховної Ради України з прав людини

Шановні пані, панове!


Факт 1. Постанова Апеляційного суду міста Києва від 13 січня 2010 року щодо кримінальної справи No 1­33/2010, порушеної Службою безпеки України за фактом вчинення геноциду в Україні в 1932­-1933 роках за ознаками злочину, передбаченого ч. 1 ст. 442 КК України, що постановив: Закрити кримінальну справу, порушену за фактом вчинення геноциду в Україні в 1932-1933 роках відносно Сталіна (Джугашвілі) Йосипа Віссаріоновича, Молотова (Скрябіна) В’ячеслава Михайловича, Кагановича Лазаря Мойсейовича, Постишева Павла Петровича, Косіора Станіслава Вікентійовича, Чубаря Власа Яковича і Хатаєвича Менделя Марковича, у зв'язку з їх смертю, які за висновком органу досудового слідства ­ Головного слідчого управління Служби безпеки України ­ з метою придушення національно­визвольного руху в Україні та недопущення побудови та утвердження незалежної української держави, шляхом створення життєвих умов, розрахованих на фізичне винищення частини українців спланованим ними Голодомором 1932­-1933 років, умисно організували геноцид частини української національної групи, внаслідок чого було знищено 3 млн 941 тис. осіб, тобто безпосередньо вчинили злочин, передбачений ч. 1 ст. 442 Кримінального кодексу України:
https://mfa.gov.ua/ua/press-center/news/66381-genocid-v-ukrajini-v-1932-1933-rokah-postanova-apelyacijnogo-sudu

Факт 2. Впливовий бізнесовий американський журнал The Wall Street Journal у статті "Розуміння єврейського президента України" пише: "Після того, як Володимир Зеленський виграв на президентських виборах України, отримавши більшу кількість голосів за Порошенка в квітні цього року, його країна стала єдиною, крім Ізраїлю, де і президент, і прем'єр-міністр — євреї".

Факт 3. Чисельність українства продовжує невпинно зменшуватися. 5 грудня 2001 року в Україні відбувся Всеукраїнський перепис населення: 48 млн. 457 тис. осіб. Відповідно до результатів так званого "електронного перепису" – населення України станом на 1 грудня 2019 року становило 37 млн 289 тис. осіб 

Факт 4. Відповідно до другого етапу реформи Національна служба здоров’я України (НСЗУ) оплачує, наприклад, випадки лікування інсультів, інфарктів або будь-які пологи: як фізіологічні, так і ускладнені, зокрема передчасні та кесарський розтин. НСЗУ встановило єдину оплату за будь-які пологи для того, щоби не стимулювати необґрунтовані кесарські розтини. Оплата розрахована так, щоби медичний заклад отримав достатньо коштів для ведення різних пологів. НСЗУ оплачує не лише пологи, але й інші дії відповідно до суті реформи.

Факт 5. Такі дії однозначно позитивно вплинуть на здоров'я української нації, що пережила світові війни й геноциди як азійських, так і європейських окупантів.

Факт 6. Міністр охорони здоров'я України повідомив про зупинку другого етапу реформи МОЗ України.

Відповідно до вищевикладених фактів і Закону про звернення громадян прошу дати відповідь на низку питань:

1. Чи є зупинка другого етапу реформи Міністерства охорони здоров'я України метою придушення національно­визвольного руху в Україні та недопущення побудови та утвердження незалежної української держави, шляхом створення життєвих умов, розрахованих на фізичне винищення частини українців, й умисною організацією геноциду частини української національної групи?
2. Міністр охорони здоров'я особисто причетний до зупинки реформи, чи він діє за чиєюсь вказівкою?
3. Президент і Прем'єр-міністр особисто причетні до зупинки другого етапу реформи Міністерства охорони здоров'я України?
4. Чи є вищеописані факти достатньою підставою для подання сакрги до Європейського суду з прав людини за звинуваченням в організації повторного геноциду українства Президентом, Прем'єр-міністром, Міністром охорони здоров'я України?

З повагою
Неприбуткова громадська організація "Міжнародний аналітичний центр права"





2 коментарі: